check
ביה"ס למנהל עסקים | ארגון בוגרי העברית

ביה"ס למנהל עסקים

Tomer David - VP Accountant - Clal

בוגר העברית מונה למבקר הפנים של כלל החזקות וכלל ביטוח

15 פברואר, 2024


תומר דוד נבחר לתפקיד מבקר הפנים של כלל החזקות וכלל ביטוח לאחר תהליך מיון יסודי ומקצועי על ידי ועדת איתור של החברה. תומר החל את דרכו בחברה לפני כ-14 שנה. בשנתיים האחרונות, כיהן כחשבונאי ראשי של הקבוצה ובמהלך 4 השנים האחרונות ניהל את תחום ה-SOX

קרא עוד

תומר בעל ניסיון בעבודת ביקורת בגופים פיננסיים מורכבים, בממשקים עם תחום הביקורת בחברה, עם רגולטורים ועם הדירקטוריון וועדותיו. מתוקף תפקידיו בחברה, תומר הינו בעל  היכרות עם מערכות הארגון והבנה מעמיקה בתהליכים מיכוניים, ותפעוליים מורכבים, ניסיון ניהולי רב וראייה מערכתית רחבה. הוא אמור להיכנס לתפקידו בחודש יוני הקרוב, לאחר תהליך חפיפה סדור, ובכפוף לאישור הממונה על רשות שוק ההון.

תומר דוד בעל תואר ראשון בכלכלה ובחשבונאות של האוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר M.B.A במנהל עסקים של המכללה למנהל.

ברכותינו!
צילום: לינקדאין
 

קראו פחות
Israeli Cherry Tomatoes That Dry Themselves In The Sun

עגבניות שרי ישראליות שמייבשות את עצמן

14 פברואר, 2024


לא רק שמדענים ישראלים יצרו את עגבניות השרי המודרניות, הפופולריות כל כך ברחבי העולם, אלא שכעת חוקרים בסטארט-אפ בתחום הפודטק Supree ייצרו זן של הפרי שאף מתייבש על הגפן כשהוא גדל בשמש. 

"לעגבניות יש תכונה של סדקים זעירים הנקראים מיקרו-סדקים", סיפרה ל-NoCamels סמנכ"לית אסטרטגיה וצמיחה של החברה יאנה וולדמן (בוגרת האוניברסיטה העברית). "זו תכונה ידועה ולא המצאנו אותה, אבל ידענו שבגידול קלאסי מוציאים אותה מהזנים". 

קרא עוד

זן העגבניות Supree נוצר במיוחד כדי לשמר את הסדקים הזעירים אשר מתרחבים עם הזמן ומאפשרים ללחות בתוך הפרי להתאדות באופן טבעי. זה שומר על הטעם והצבע שהופכים את עגבניות השרי לכל כך מושכות, וגם משמר את היתרונות התזונתיים, כמו נוגדי חמצון וויטמינים, שהופכים אותן למזון-על. 

עד להבשלת העגבניות, הן מאבדות כ-80 אחוז ממשקלן באמצעות אידוי. הם נקצרים לפני שכל תכולת המים של הפרי תתאדה. בעוד שהעגבניות עשויות לעבור תהליך ייבוש מוגבל נוסף, לא מוסיפים בתהליך הייבוש חומרים משמרים אחרים שאינם טבעיים.  

Supree היא חברת בת של NRGene Technologies (נוסדה על ידי בוגר האוניברסיטה העברית - ד"ר גיל רונן), מנס ציונה, אשר מיפתה בעבר את הגנום של תפוחי אדמה מתוקים, לחם ואפילו פסטה. הסטארט-אפ מתמחה בייבוש עצמי של פירות וירקות, תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת של NRGene ובפיתוחים של בינה מלאכותית. 

לכתבה המלאה >>>

קראו פחות
Yuval Bronshtein - Chairman of the Managers Committee

יובל ברונשטיין מונה ליו"ר הוועד המנהל של האוניברסיטה העברית

4 ינואר, 2024


הנהלת האוניברסיטה העברית מעדכנת על מינויו של יובל ברונשטיין ליו"ר הוועד המנהל. ברונשטיין יחליף בתפקידו את הראל בית-און, מייסד ושותף מנהל בקרן ויולה, שכיהן כיו"ר הוועד המנהל ב-7 השנים האחרונות. 

ברונשטיין שימש במשך 12 שנה בתפקידים שונים במשרד האוצר, בין היתר כמשנה לחשב הכללי, ותקופה דומה בקבוצת עזריאלי, שם כיהן תחילה כסמנכ"ל כספים ובהמשך כמנכ"ל קבוצת הנדל"ן המניב הגדולה בישראל, במשך חמש שנים (2013-2017). מאז פרישתו מעזריאלי הוא מכהן בתפקידים שונים, ביניהם יו"ר פתאל החזקות ודירקטור ויו"ר במספר חברות נוספות. לברונשטיין תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, שני התארים מהאוניברסיטה העברית. 

פרופ' אשר כהן, נשיא האוניברסיטה העברית ברך את ברונשטיין וציין כי: "יובל מביא עימו ניסיון ניהולי עשיר ומומחיות הקשורה לפיתוח עסקי ותאגידי. בהזדמנות זו ברצוני להודות מקרב לב להראל בית-און על שנים של עשייה מבורכת בליווי האסטרטגיה הארגונית ותהליכים ארוכי טווח, שממשיכים להציב את האוניברסיטה כמובילה בישראל ובעולם".  בית-און ימשיך לכהן כחבר בחבר הנאמנים של האוניברסיטה. 

צילום: עופר וקנין

The Eagle - Belkin Vision received FDA approval

מכשיר אוטומטי ולא פולשני לניתוח גלאוקומה

17 דצמבר, 2023


חברה ישראלית קיבלה אישור של ה-FDA האמריקאי לשימוש במכשיר אוטומטי ולא פולשני לניתוח גלאוקומה. המכשיר פותח על ידי Belkin Vision, והוא מכשיר הלייזר הלא פולשני הראשון לחולי גלאוקומה. "הישג זה התאפשר בזכות המיומנות, התשוקה והמסירות של כל הצוות שלנו", אמרה מנכ"לית החברה ובוגרת העברית, דריה למן-בלומנטל. מייסד החברה הוא פרופ' מיכאל בלקין, גם הוא בוגר האוניברסיטה. 

גלאוקומה היא קבוצה של מחלות עיניים העלולות לגרום לעיוורון בלתי הפיך על ידי פגיעה בעצב הראייה בחלק האחורי של העין. על פי מכון העיניים הלאומי האמריקני, מדענים אינם בטוחים בדיוק מה גורם לגלאוקומה, אך מאמינים כי לחץ העיניים הגבוה נגרם מחוסר היכולת לנקז נוזלים מחזית העין.

לכתבה המלאה >>>

Tamar Gerzon - Gulliver CEO

בוגרת העברית מונתה לתפקיד מנכ"לית גוליבר

17 דצמבר, 2023


קבוצת גוליבר הודיעה על מינויה של תמר גרזון לתפקיד מנכ"לית חברת התיירות גוליבר. במסגרת כניסתה לתפקיד, גרזון תהפוך גם לשותפה בחברה.

עבור גרזון זו תהיה קדנציה שנייה בקבוצת גוליבר, היא כיהנה בעבר כסמנכ"לית שיווק בחברה, כסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בקבוצה וכמנכ"לית טרווליסט. תחת כהונתה כמנכ"לית טרווליסט, הפכה החברה לאחד המותגים המובילים בענף התיירות.

בשנים האחרונות גרזון כיהנה כמנכ"לית Bestie, פלטפורמת השוואת מחירים בעולמות הביטוח וכסמנכ"לית דיגיטל ושיווק בארקיע.

תמר בעלת תואר ראשון בתקשורת ויחסים בין-לאומיים ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.

קרא עוד

קבוצת גוליבר מחזיקה ומנהלת מגוון חברות תיירות המתמחות בדיגיטל וב-E-commerce בהן חברת התיירות גוליבר בבעלות משותפת עם איסתא, אתר השוואת המחירים טרווליסט, אפליקציית הרגע האחרון חוליו, שופרסל טרוול בבעלות משותפת עם חברת שופרסל, אפליקציית Hidden flights, וחברת מילניום, המתמחה בטיולים מאורגנים ייחודיים.

ברכותינו!

למקור >>>
קרדיט צילום: לינקדאין

קראו פחות
Volunteers for Start-ups - Business School of Hebrew University

אמל"ק: בואו לחמ"ל:טק!

21 נובמבר, 2023


חברי וחברות קהילה יקרה, יש צורך אמיתי ודחוף בסל הכישורים, הניסיון המקצועי המגוון והיכולות האישיות השונות של אחד ואחת מאיתנו במערך המתנדבים של חמ"ל:טק - מערך התמיכה לסטארטאפים שמטרתו ללוות את החברות בחזרה למסלול צמיחה ומוקד הסיוע מבוסס על מתנדבים ומתנדבות ומהווה נקודת מפגש בין יוזמות וצרכים שעולים בשל המצב ומאפשר מתן מענה מקצועי ואמין בימים מורכבים אלה.

למי זה מתאים? למי שיכולה ויכול להתחייב לכמה שעות בשבוע, כאשר המטרה היא לבנות קבוצה של מתנדבים ומתנדבות מתוך בית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית.

לפרטים והרשמה >>>

Eyal Feldman - Eteacher CFO

בוגר העברית מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים ב-eTeacher

5 אוקטובר, 2023


אייל פלדמן מונה לתפקיד סמנכל כספים בקבוצת eTeacher. הוא בעל ניסיון של כ-15 שנה בתעשיית ההייטק, מתוכן למעלה מעשר שנים בתפקידי ניהול כספים בחברות צמיחה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על הפעילות הפיננסית של קבוצת איטי'צר והחברות הבנות שלה, מערך המימון, תקציב ובקרה, חשבונאות ודיווח כספי, ועל האסטרטגיה הפיננסית. אייל הוא בעל ניסיון עשיר בגיוס כספים לטובת אסטרטגיה ותפעול של חברות צמיחה.

בתפקידיו הקודמים שימש סמנכ"ל כספים בחברת גלואט, ומנהל כספים בחברת סיגנלס אנליטיקס. אייל לקח חלק בגיוסי מעל 250 מיליון דולר, גיוסי חוב, סקנדריס ועוד מגופי השקעה מובילים, וליווה מכירת ורכישת חברות.

הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מבית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית ותואר שני במימון מאוניברסיטת בר אילן.

קרא עוד

ברכותינו!

מקור >>>
צילום: מידן כהן

קראו פחות
Dr. Shlomit Wagman - Chief Regulation and Compliance of Rapyd

בוגרת העברית מונתה לסמנכ"לית רגולציה וציות גלובלית ב-Rapyd

21 ספטמבר, 2023


חברת Rapyd, חברת הפינטק העולמית המובילה, הודיעה על מינויה של ד"ר שלומית ווגמן-רטנר, שכיהנה כראשת הרשות הישראלית לאיסור הלבנת הון ומימון טרור (IMPA), לתפקיד סמנכ"לית הרגולציה והציות הגלובלית שלה. מינויה של ד"ר ווגמן-רטנר, מומחית עולמית בתחומי הפשיעה הכלכלית ושותפה לגיבוש הרגולציה הגלובלית בתחום, מדגיש את מחויבותה של Rapyd להטמעת ויישום דרישות הרגולציה העולמית בפעילותה בתעשיית הפינטק הגלובלית המורכבת, מחויבותה להמשיך לשרת באופן תואם את לקוחותיה ברחבי העולם וביצוע קפיצת מדרגה נוספת בפעילותה כחלק מהכנותיה ליציאה להנפקה.

ד"ר ווגמן-רטנר הינה בעלת תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, ובעלת תואר שני ודוקטורט מאוניברסיטת ייל שבארה"ב. היא עו"ד בארה"ב ובישראל והתמחתה אצל נשיא בית המשפט העליון אהרן ברק. מאז פרישתה מהממשלה היא מכהנת כעמיתה באוניברסיטת הרווארד בתחומי הפינטק ועתיד הכלכלה הגלובלית.

ברכותינו!

קרא עוד

צילום: שי יחזקאל
מקור >>>

קראו פחות
Oded Frank - Sela CFO

בוגר העברית מונה לסמנכ"ל כספים של Sela

21 ספטמבר, 2023


חברת Sela, ספקית מובילה של שירותי ענן, הודיעה על מינוי רו"ח עודד פרנק לסמנכ"ל הכספים של החברה. הוא יחליף את אלעד נרדי, שמונה למנהל הכנסות ראשי.

פרנק שימש בתפקידו האחרון (2018-2023) כסמנכ"ל הכספים של קבוצת ריסקו, חברה גלובלית המייצרת מערכות אבטחה מבוססות תוכנה ומקושרות ענן. הוא בוגר תואר ראשון בחשבונאות מהאוניברסיטה העברית, ורואה חשבון מוסמך ובעל MBA במנהל עסקים עם התמחות בניהול פיננסי מאוניברסיטת תל אביב.

ברכותינו!

קרא עוד

צילום: פרופיל לינקדאין

קראו פחות
קורס דירקטורים של מרכז העברית הכשרת מנהלים

קורס דירקטורים של מרכז העברית הכשרת מנהלים

17 יולי, 2022


אנחנו גאים להזמין אתכן ואתכם להשתתף בקורס דירקטורים של האוניברסיטה העברית!

קורס הדירקטורים מהווה את תכנית הדגל של מרכז הכשרת המנהלים של האוניברסיטה העברית. הקורס מעניק את הכישורים הנדרשים בכדי לכהן בתפקידי דירקטור בחברות ציבוריות, פרטיות, ממשלתיות ובארגונים גדולים. כיום, כמעט לכל חברה יש דירקטוריון המתווה את מדיניות החברה, קובע את תכניות הפעולה, העקרונות וסדרי העדיפויות. בוגרות ובוגרי הקורס יצטרפו למאגר ומועדון הדירקטורים היוקרתי של בית הספר למנהל עסקים המונה בכירים בכלכלה הישראלית ומהווה פלטפורמה ליצירת קשרים ומינוף הקריירה.

קרא עוד

בוגרות ובוגרי העברית זכאים להנחה מיוחדת של 18% ופטור מדמי הרשמה!
הקורס הקרוב מתחיל ב-02.08.2023, מספר מקומות מוגבל.

להגשת מועמדות >>> 
טלפון: 02-5883077

 

קראו פחות
2023 Asper Prize Winners

פרסי אספר לסטארט-אפים של בוגרות ובוגרי העברית

6 יולי, 2023


כחלק מאירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית בירושלים הוענקו פרסי אספר לחמישה סטארט-אפים שהגיעו לשלב הגמר וזכו להציג את הפרויקטים לחברי וחברות החבר. 45 סטארט-אפים התמודדו בתחרות והציגו פתרונות חדשניים לאתגרים חשובים בתחומים שונים כמו בריאות, אבטחת מזון, התחממות גלובלית, חינוך וייצור תעשייתי. סטארט-אפים אלו הוקמו על ידי חוקרים, בוגרים או שהם משתמשים בקניין הרוחני של האוניברסיטה העברית, תוך קידום יעדי הפיתוח הקיימים של האו"ם (SDG's). הפרס, המוענק על ידי ASPER-HUJI Innovate, המרכז לחדשנות ויזמות של האוניברסיטה העברית וקרן אספר.

חברת Avertto זכתה בתואר הסטארט-אפ העולה של האוניברסיטה העברית לשנת 2023. החברה עוסקת במניעה של שבץ מוחי ובמעבר מטיפול לריפוי של המחלה, המהווה הגורם המרכזי לנכות ומסכנת מיליארדי אנשים. כלומר, אם ניתנת התרעה על שבץ בזמן, ניתן לתת טיפול יעיל בשלב מוקדם ובכל למנוע נכות. מייסדי החברה שמו להם למטרה לעבור מטיפול בשבץ מוחי לריפוי באמצעות התרעה מוקדמת. מדובר במערכת, שיודעת לנתר את זרימת הדם למוח, לזהות שינוי בזרימה, ולהתריע על כך בזמן אמת לגורמים הרפואיים כדי לאפשר טיפול בזמן. החברה נוסדה על ידי ד"ר הילה בן-פזי, בוגרת הפקולטה לרפואה של העברית והמנכ"לית של החברה ואבשלום מזרחי, סמנכ"ל פיתוח עסקי.

קרא עוד

חברת ANINA Culinary Art שמה לעצמה משימה להפוך "ירקות מכוערים" שלרוב נזרקים, לארוחות טעימות ובעלות ערך תזונתי. החברה נוסדה על ידי ענת נתן, מנכ"לית החברה ובוגרת תואר ראשון בתקשורת ועיתונאות ובכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, שניהם מהאוניברסיטה העברית, אסתי בראנץ, מנהלת תחום האימפקט והקרייטיב, בוגרת תואר ראשון מבצלאל ומידן לוי, מנהל מוצר, גם הוא בוגר בצלאל.

חברת Daika Wood הציגה את החומר החדשני שלה – עץ הנוצר דרך מחזור של פסולת עץ ושומר על תכונות ומאפיינים המקוריים של העץ. החברה נוסדה על ידי ד"ר מיכאל לאיני, מנכ"ל החברה ובוגר תואר ראשון, שני ודוקטורט בכימיה, כולם מהאוניברסיטה העברית.

מייסדי Quai.MD הציגו מערכת בינה מלאכותית המשתלבת בתהליך העבודה של הרופאים ומסייעת להם להעניק את האבחון הטוב והמהיר ביותר. החברה נוסדה על ידי שלומי עוזיאל, מנכ"ל החברה ובוגר תואר ראשון במדעי המחשב ופיזיקה של העברית, תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב ואף היה במסלול ישיר לדוקטורט בעברית אך טרם סיים; גולן יונה, CTO של החברה ובוגר תואר ראשון במתמטיקה ופיזיקה וכן בתוכנית למצטיינים "אמירים" ותואר שני במדעי המחשב, שניהם של האוניברסיטה העברית; פרופ' חן שפירא, CMO של החברה ובעלת תואר דוקטור לרפואה מהטכניון.

פרופ' חיים רבינוביץ', מייסד ו-CTO RumaFeed, הציג טכנולוגיה מולקולרית להפסקת הייצור של רעלים בעלוות תפוחי אדמה ובכך מאפשרים הוספת 200-150 מיליון טונות חציר למאזן העולמי של מזון לבעלי-חיים ולמנוע השמדת מיליוני טון של תפוחי אדמה בכל שנה. פרופ' רבינוביץ' בעל תואר דוקטור מהאוניברסיטה העברית.

פרופ׳ אשר כהן, נשיא האוניברסיטה העברית, אמר: "אני גאה ביכולות של האוניברסיטה העברית לרתום את הידע המדעי לקידום טכנולוגיה המיטיבה עם האנושות. אין ספק שהידע והכלים שהתלמידים והתלמידות שלנו רוכשים כאן, בעברית, והיכולת לעבוד באופן אינטרדיסציפלינרי, מעניקים להם את היכולת להוביל את הדור הבא של יזמים טכנולוגיים העומדים בחזית הקידמה האנושית, בייחוד בכל הקשור לנושא הקיימות ומציאת דרכים להתמודדות עם משבר האקלים".

גייל אספר, יו״ר וחברת מועצת הנאמנים של קרן אספר, הוסיפה: "תודה לחברות הסטארט-אפ המגוונות שהגישו את מועמדותן לפרס אספר לשנת 2023. אנו מאמינים כי העתיד ליצירת אימפקט חיובי על החברה, הסביבה ולמען אנושות טובה יותר, תתרחש באמצעות שימוש בטכנולוגיות חדשניות שיומצאו על ידי יזמים ויזמיות, אנו שמחים להמשיך ולתמוך בחברות מתחילות ובכך להביע את הערכתנו ותמיכתנו ביוזמות חדשניות למען הכלל".

ד״ר אמנון דקל, מנכ״ל מרכז החדשנות של האוניברסיטה העברית, בירך ופירט על הנימוקים לזכייה: "תודה לכל הסטארט-אפים שהשתתפו בתחרות ועל המאמצים שלכם לשפר את העולם. אתם נמצאים בחזית בניית מחר טוב יותר על ידי יצירת מיזמים עסקיים תוך קידום מודלים חשובים לעולם מקיים יותר".

ברכותינו לזוכות ולזוכים!

קראו פחות
Newsletter April 2023

ניוזלטר רבעוני של ארגון בוגרות ובוגרי העברית

16 אפריל, 2023


הידעת? הניוזלטר הרבעוני שלנו כבר בתיבת הדואר שלך! כל כל מה שמעניין מארגון בוגרות ובוגרי האוניברסיטה העברית! החדשות, המחקרים, המיזמים, הפרסים, המשרות, האירועים וההצעות הייחודיות. לניוזלטר המלא >>>

לא קיבלת? זה הזמן לעדכן את הפרטים באתר שלנו >>>

Globes - 50 Influential Women in 2023

נבחרת 50 המשפיעות של גלובס לשנת 2023

3 אפריל, 2023


15 בוגרות של האוניברסיטה העברית נכללו בנבחרת 50 הנשים המשפיעות בעמדות המפתח בישראל 2023 לפי גלובס. הנבחרת מציגה את הנשים בעמדות המפתח הבכירות ביותר בישראל, לרבות המדעניות המובילות.

רשימת 50 הנשים המשפיעות בישראל מפורסמת זו השנה השלישית במגזין G של גלובס, אחרי שנים ארוכות שהופיעה במגזין ליידי גלובס. במסגרת הפרויקט השאיפה שלנו היא להציג את הנשים הבכירות, החשובות והמשפיעות בארץ, לצד שורה של נשים שפועלן טרם נחשף לציבור הרחב - אך הן משמעותיות ומשפיעות לא פחות. המטרה היא להעצים עשייה נשית וניהול נשי בדגש על פרמטרים כלכליים ועל כן נלקחים בחשבון שיקולים כמו בכירות, היקף ניהולי כספי, מספר עובדים, התמודדות יוצאת דופן, מהלכים משמעותיים וכו'.

הנשים המשפיעות מגיעות בעיקר משדות הכלכלה, העסקים, התעשייה, הפיננסים, ההייטק, המגזר הציבורי, הבריאות, המשפט, הנדל"ן, האקדמיה, הפוליטיקה, האמנות, החברה, החינוך והפרסום. כהחלטה מערכתית איננו כוללים נשות תקשורת או פוליטיקאיות למעט שרות בתפקידים ביצועיים בכירים.

אנו מברכים את הבוגרות שלנו ומאחלים הצלחות רבות בעתיד:

קרא עוד

  • תאיר איפרגן, מנכ"לית משרד העבודה
  • טניה כהן עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון תל אביב
  • דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על
  • מרים כבהא, נציבת שוויון ההזדמנויות בעבודה במשרד הכלכלה והתעשיה
  • נחמה בוגין, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין
  • תמר יסעור, יו"ר ישראכרט
  • פרופ' שולמית לבנברג, ממייסדי אלף פארמס
  • שירה גרינברג, הכלכלנית הראשית במשרד האוצר
  • ד"ר מיכל אגמון-גונן, שופטת בית המשפט הכלכלי
  • פנינה אגניהו, מנהלת רשת שותפויות עולמית בסוכנות היהודית
  • יעל סלומון, מנהלת אגף מטרו ומתכננת מחוז מרכז בפועל מנהל התכנון
  • רחל פיסם, ראש אגף משאבי אנוש בשירותי הכבאות וההצלה
  • שירה ליבמן, מנכ"לית מועצת יש"ע
  • יסמין אבו פריחה, סגנית מנהל מחלקה פנימית בסורוקה
  • סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי הראשון

לרשימה המלאה >>>

קראו פחות
Directors Course

קורס דירקטורים של מרכז העברית הכשרת מנהלים

21 מרץ, 2023


שמחים להזמין אתכן ואתכם להשתתף בקורס דירקטורים של האוניברסיטה העברית!

קורס הדירקטורים מהווה את תכנית הדגל של מרכז הכשרת המנהלים של האוניברסיטה העברית. הקורס מעניק את הכישורים הנדרשים בכדי לכהן בתפקידי דירקטור בחברות ציבוריות, פרטיות, ממשלתיות ובארגונים גדולים. כיום, כמעט לכל חברה יש דירקטוריון המתווה את מדיניות החברה, קובע את תכניות הפעולה, העקרונות וסדרי העדיפויות. בוגרות ובוגרי הקורס יצטרפו למאגר ומועדון הדירקטורים היוקרתי של בית הספר למנהל עסקים המונה בכירים בכלכלה הישראלית ומהווה פלטפורמה ליצירת קשרים ומינוף הקריירה.

בוגרות ובוגרי העברית זכאים להנחה מיוחדת של 10% ופטור מדמי הרשמה!
הקורס הקרוב מתחיל ב-04.06.23, מספר מקומות מוגבל.

קרא עוד

להגשת מועמדות >>>

ניתן לפנות גם בטלפון: 02-5883077 

העברית המרכז להכשרת מנהלים, עוסק בקידום ופיתוח של מנהלים מענפים שונים במשק הישראלי. המרכז מתמקד בהכשרות ופיתוח מקצועי במגוון תחומים ניהוליים: הכשרת מקצועות ניהול ההייטק, המד-טק והביו-טק, הכשרת ופיתוח מנהלים בעולמות הפיננסיים, העסקיים, המשפטיים, הטכנולוגיים ועוד. המרכז מביא איתו את היכולות המולטי דסציפלינריות של האוניברסיטה העברית וסגל המרצים.ות שלה יחד עם שיתוף הפעולה המתמשך עם מגוון השחקנים המובילים באקוסיסטם של החדשנות הישראלית.

קראו פחות
Sandrine Montsma - AACSB

סנדרין מונטסמה, בוגרת העברית – נבחרה בין המנהיגות והמנהיגים המשפיעים בתחום אימפקט חברתי!

12 מרץ, 2023


האגודה הבין-לאומית לחינוך עסקי (AACSB) — האגודה הגדולה בעולם לחינוך עסקי - פרסמה את רשימת המנהיגים המשפיעים שלה לשנת 2023, 25 בוגרי בתי ספר למנהל עסקים המגדירים את משמעות הובלת מהלכים וחברות עם אימפקט חברתי בעולם.

הארגון הוקם ב-1916 ומחבר בין אנשי חינוך, תלמידים ועסקים כדי ליצור את הדור הבא של מנהיגים. עם נוכחות ביותר מ-100 מדינות וטריטוריות, הארגון מעודד מעורבות, מאיץ חדשנות ומקדם נושאי אימפקט בחינוך העסקי. עתה, בשנה השמינית שלה, תכנית המנהיגים המשפיעים של האגודה מכירה ביותר מ-275 בוגרות ובוגרי בית ספר למנהל עסקים שיצרו השפעה מתמשכת בעסקים ובחברה. כל הזוכים בכבוד הם בעלי ובעלות תואר ראשון, שני או דוקטורט מאחד מ-950 בתי ספר למנהל עסקים מוכרים ברחבי העולם.

סנדרין מונטסמה, שותפה מנהלת של קרן השקעות אימפקט ברידג'ס ישראל, בוגרת העברית וחברת חבר הנאמנים של האוניברסיטה, הועמדה להיכלל ברשימה היוקרתית על ידי בית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית בירושלים ונבחרה לרשימת המנהיגים בעלי ההשפעה לשנת 2023. סנדרין היא הנציגה הישראלית הראשונה מבין הזוכים מכל הזמנים!

קרא עוד


אנו גאים מאוד בבוגרת שלנו ומאחלים לה המשך הצלחה רבה בעתיד!

הסיפורים הייחודיים של הזוכות והזוכים וכיצד הם יוצרים השפעה משמעותית ומתמשכת בעולם >>>

קראו פחות