check
הפקולטה למשפטים | ארגון בוגרי העברית

הפקולטה למשפטים

100% of alumni passed the bar exam

100% הצלחה לבוגרות ובוגרי הפקולטה למשפטים של העברית

7 מרץ, 2024


100% מבוגרות ובוגרי הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית (74 נבחנים) שניגשו למבחן במועד פברואר עברו אותו בהצלחה, כאשר במקום השני בוגרי אוניברסיטת תל אביב (121 נבחנים) עם 95% עוברים, במקום השלישי בוגרי אוניברסיטת בר-אילן (65 נבחנים) עם 92.3% הצלחה, במקום הרביעי בוגרי אוניברסיטת חיפה (36 נבחנים) עם 91.6% הצלחה ובמקום החמישי בוגרי בית הספר למשפטים במכללה למינהל עם 86.3% הצלחה. 

קרא עוד

בסך הכל ניגשו לבחינה 1,754 מתמחות ומתמחים, מהם עברו את הבחינה בהצלחה 959 איש - 54.7% מהנבחנים, בציון ממוצע של 60.7. מועד הבחינה הבא יהיה בחודש אפריל, מועד מיוחד שנוסף בעקבות המלחמה. אחוז העוברים במועד פברואר מבין הניגשים לראשונה לבחינה (1,058 נבחנים) עומד על 75.2%. בין הניגשים בשנית (220 נבחנים) אחוז העוברים הוא 32.7%, כאשר אחוז העוברים בין הניגשים בפעם השלישית ומעלה (476 נבחנים) הוא רק 19.1%. 

ברכותינו!

למקור >>>

קראו פחות
Lightricks presents LTX Studio

לייטריקס הכריזה על מערכת ליצירת סרטים באמצעות AI

3 מרץ, 2024


שבועיים אחרי שחברת OpenAI היממה את העולם עם Sora, מערכת בינה מלאכותית יוצרת (GenAI) להמרת טקסט לסרטון וידאו קצר - ענקית האפליקציות לעיבוד וידאו ותמונה של בוגרי העברית, חברת לייטריקס, מרימה את הכפפה ומכריזה על פריצת דרך נוספת בתחום - LTX Studio, תוכנה ליצירת סרט שלם באמצעות AI.

התוכנה - המיועדת ליוצרים, במאים, פרסומאים ואנשי קריאייטיב, ועוד – מציעה מערכת אינטרנטית ראשונה מסוגה בעולם ליצירה, בימוי ועריכה של סרטים מורכבים, עם סצנות משתנות, באמצעות פקודות טקסט (prompts) בלבד. היא עושה שימוש ביכולות AI לפיתוח עלילה, בחירת דמויות, תכנון גרפי מוקדם (סטורי-בורד), עיצוב סצנות, יצירת קטעי וידאו קצרים, הוספת סאונד, עריכה ועוד. LTX Studio, שתושק רשמית רק בחודש הבא, מקצרת דרמטית את תהליך ההפקה של סרטים וסרטונים. היא מאפשרת להפוך רעיונות ותסריטים לווידאו תוך שניות, ומאחדת כמה יכולות מתקדמות תחת קורת גג אחת. כך, למשל, ניתן להכתיב לה עלילה מפורטת ואת סביבת ההתרחשות שלה (ג'ונגל, משרד אורבני, חוף ים, יפן של המאה ה-16, או בכלל סרט מונפש), לתאר את הגיבורים, ובכל שלב בתהליך - לשנות כל אלמנט, כולל תנאי התאורה הרצויים, זוויות הצילום ועוד ועוד.

קרא עוד

מייסד שותף ומנכ"ל לייטריקס, ד"ר זאב פרבמן: "הפלטפורמה פותחת עולם חדש של אפשרויות ליוצרים. הם יוכלו להגיע בעזרתה מרעיון בסיסי לסרטון מוגמר בתוך זמן קצר, עם חופש יצירתי ותוך חיסכון בזמן, בלי להידרש לימי צילום ממושכים. באמצעות פקודות טקסט הם יוכלו לתכנן את הסצנות, ולאחר קבלת הסקיצה הראשונית - לפרק כל סצנה, ללהק מחדש את הדמויות, לשנות לוקיישן, תאורה ותנועת מצלמה, ואפילו להחליף רקעים, לשלוט בסגנון ובאווירה, ולהוסיף אפקטים קוליים וקטעי אודיו".

לייטריקס הוקמה בשנת 2013 על ידי חמישה בוגרי האוניברסיטה העברית: ד"ר זאב פרבמן, מנכ"ל; ירון אינגר, CTO; ניר פוצ'טר, CMO; עמית גולדשטיין, COO; ועו"ד איתי צידון. היא מונה כ-600 עובדים, רובם בישראל ומיעוטם בשיקגו ובלונדון. משרדיה ממוקמים במתחם האוניברסיטה העברית בירושלים.

למקור >>>

קראו פחות
Avi Megido - Sonol CEO

בוגר העברית מונה למנכ"ל חברת הדלק סונול

3 מרץ, 2024


אבי מגידו מונה למנכ"ל חברת הדלק סונול. הוא יחליף בתפקיד את ניר גלילי שפרש אחרי 14 שנה בחברה בתפקיד המנכ"ל, כפי שנחשף בכלכליסט בשבוע שעבר. גלילי ימשיך לכהן מלאחר פרישתו כדירקטור בחברה וכיו"ר חברות האנרגיה הנקייה של הקבוצה הכוללות את חברת הטענת הרכבים החשמליים סונול EV, סונול סולאר וסונול מימן.

סונול מפעילה 250 תחנות דלק וכ-200 חנויות נוחות, ובשנים האחרונות נכנסה לתחומי טעינת הרכבים והגגות הסולאריים וכן לשיווק גז למשקי הבית. בנוסף, נכנסה החברה גם לתחום תחנות המימן, הקימה תחנה ראשונה בצומת יגור עם בזן וכלמוביל, ותקים ביחד עם דוראל עוד שלוש תחנות נוספות.

קרא עוד

מגידו (נשוי +3), שייכנס לתפקיד מנכ"ל קבוצת סונול במאי 2024, הצטרף לחברה לפני 16 שנים במהלכן שימש כסמנכ"ל לקוחות עסקיים וחבר הנהלה בכירה. לפני כ-6 שנים מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל. מגידו היה אחראי, בין השאר, לפעילות השיווק ללקוחות עסקיים ומוסדיים ברחבי הארץ, על פעילות שיווק הדלקנים ללקוחות ציי הרכב ועל שיתוף הפעולה עם תחנות הדלק הפרטיות. אבי בוגר תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן ובוגר תואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית.

ברכותינו!

למקור >>>

קראו פחות
Dganit Shalom - Head of Business Development

בוגרת העברית מונתה למנהלת הפיתוח העסקי בחברה הכלכלית חדרה

18 ינואר, 2024


עו"ד דגנית שלום, בעלת תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית ובוגרת תכנית ניהול עסקי עם התמחות בנדל"ן של אוניברסיטת תל אביב, מונתה לתפקיד מנהלת הפיתוח העסקי בחברה הכלכלית חדרה

לפני כן, כיהנה כחברת הנהלה בחברת טכנולוגיה ירוקה של משפחת קהאן והיתה אמונה על הקמה פיתוח עסקי וניהול מסחרי של חברת בת בתחום הספנות. עוד בין תפקידיה בעבר, היא כיהנה כיועצת משפטית בחברת מימון ואחזקות, סמנכ"לית פיתוח עסקי בבית השקעות ויזמות, חברת דירקטוריון בחברת עשיית שוק מובילה ומנהלת ההתחדשות העירונית של מנרב פרויקטים (היום ICR). 

קרא עוד

מנכ"ל החברה הכלכלית לחדרה, שי ארנט-כהן, מסר כי: " מדובר על תפקיד חשוב מאד בעיקר בעיר כמו חדרה לה מתוכננת בעתיד הקרוב התפתחות משמעותית בתחום האנרגיה המתחדשת והנדל"ן. שלום תנהל פרויקטים חדשניים בתחום "איפוס האנרגיה" והתייעלות אנרגטית בשווי של מאות מיליוני שקלים, כמו גם פרויקטים של מימוש הקרקעות של העיר חדרה ומיצוי פוטנציאל קרקעות אלו בשוק הפרטי. מדובר בתפקיד רחב ומאתגר מאד, ואני מאמין כי שלום מביאה עמה יכולות וניסיון מגוון מתפקידיה הקודמים לביצוע התפקיד בהצלחה". 

למקור >>>
צילום: לינקדאין

קראו פחות
Prof. Ifat Biton - Chair of Israeli Colleges

בוגרת העברית מונתה ליו"ר ועד ראשי המכללות

5 אוקטובר, 2023


נשיאת המכללה האקדמית אחווה, הפרופ' למשפטים יפעת ביטון נבחרה לתפקיד יו"ר ועד ראשי המכללות האקדמיות הציבוריות (ור"מ). ביטון תחליף בתפקיד את נשיאת המכללה האקדמית להנדסה עזריאלי בירושלים פרופ' רוזה אזהרי. ועד ראשי המכללות האקדמיות הציבוריות הוא ארגון הגג של 23 המכללות האקדמיות הציבוריות בישראל, במסגרתו פועלים המוסדות לגיבוש מדיניות וקידום אינטרסים משותפים.

קרא עוד

פרופ' ביטון, משפטנית בכירה ומומחית לשוויון, היא בוגרת שלושה תארי משפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים (מסלול ישיר לדוקטורט) ובוגרת תואר שני נוסף בהצטיינות יתרה במשפטים מאוניברסיטת ייל (Yale University), כמו כן שימשה חוקרת-אורחת באוניברסיטת הרווארד. בשנים 2019-2018, שימשה כחברת המועצה המנהלית של בנק ישראל ויו"ר ועדת הביקורת.

ברכותינו!

מקור >>>
צילום: ויקימדיה

קראו פחות
Zoe Ofer - Amiti Ventures

בוגרת העברית מונתה לעמיתה בכירה בקרן הון סיכון אמיתי ונצ'רס

4 אוקטובר, 2023


קרן הון סיכון אמיתי ונצ'רס (Amiti Ventures) – המתמחה בהשקעות בשלבים הראשוניים ביזמות ויזמים ישראליים בסטארט-אפים מעולמות הדיפ-טק – הודיעה על מינויה של זואי עופר לעמיתה בכירה. עופר תהיה אחראית על הקשר עם המשקיעים של הקרן, לצד ליווי השקעות הקרן בסטארט-אפים מהשלבים הראשונים. 

קרא עוד

ב-15 השנים האחרונות זואי עופר צברה ניסיון עסקי מגוון וגלובלי ביזמות, השקעות, פיתוח עסקי, ניהול מוצר ואסטרטגיה בארה"ב, ישראל ואירופה. ניסיון העבר שלה כולל עבודה בקרנות הון סיכון בשלבים מוקדמים ובצמיחה, הקמת סטארט-אפ, השקעות ופיתוח עסקי. בנוסף, עופר היא עורכת דין בהכשרתה ומתמחה בליטיגציה מסחרית.

עופר שירתה ביחידת המודיעין 8200 של צה"ל ובוגרת תואר ראשון במשפטים ובפסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית וכן תואר שני במנהל עסקים של בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת הרווארד.

ברכותינו!
צילום: לינקדאין
 

קראו פחות
Dr. Shlomit Wagman - Chief Regulation and Compliance of Rapyd

בוגרת העברית מונתה לסמנכ"לית רגולציה וציות גלובלית ב-Rapyd

21 ספטמבר, 2023


חברת Rapyd, חברת הפינטק העולמית המובילה, הודיעה על מינויה של ד"ר שלומית ווגמן-רטנר, שכיהנה כראשת הרשות הישראלית לאיסור הלבנת הון ומימון טרור (IMPA), לתפקיד סמנכ"לית הרגולציה והציות הגלובלית שלה. מינויה של ד"ר ווגמן-רטנר, מומחית עולמית בתחומי הפשיעה הכלכלית ושותפה לגיבוש הרגולציה הגלובלית בתחום, מדגיש את מחויבותה של Rapyd להטמעת ויישום דרישות הרגולציה העולמית בפעילותה בתעשיית הפינטק הגלובלית המורכבת, מחויבותה להמשיך לשרת באופן תואם את לקוחותיה ברחבי העולם וביצוע קפיצת מדרגה נוספת בפעילותה כחלק מהכנותיה ליציאה להנפקה.

ד"ר ווגמן-רטנר הינה בעלת תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, ובעלת תואר שני ודוקטורט מאוניברסיטת ייל שבארה"ב. היא עו"ד בארה"ב ובישראל והתמחתה אצל נשיא בית המשפט העליון אהרן ברק. מאז פרישתה מהממשלה היא מכהנת כעמיתה באוניברסיטת הרווארד בתחומי הפינטק ועתיד הכלכלה הגלובלית.

ברכותינו!

קרא עוד

צילום: שי יחזקאל
מקור >>>

קראו פחות
Levana.ai is the inspiration of a woman who suffered from attention deficit hyperactivity disorder

Levana.ai פתרון לנשים הסובלות מדפוסי יעילות בעיתיים ומשתנים של התרופות אותן נוטלות

20 ספטמבר, 2023


בשנת 2018 ד"ר אילנה קווארטין, בוגרת העברית, קיבלה את המרשם הראשון שלה לתרופת פוקלין, תרופה הנועדה לטפל בהפרעת קשב והיפראקטיביות. היא שמה לב שלאורך החודש ישנן תנודות ביעילות התרופה. היו ימים שבהם התרופה עבדה מצוין וימים כאילו לא נטלה אותה כלל. בשלב מסוים היא הבינה שהשינויים ביעילות נגרמים על ידי המחזור ההורמונלי החודשי שלה. בהמשך היא גילתה כי רוב המינונים ואופני שימוש של התרופות הפסיכיאטריות הינם תוצאה של ניסוי וטעייה ואינם מבוססי דאטה.

בנובמבר 2022 ד"ר קווארטין ייסדה את הסטארט-אפ Levana.ai בניסיון למצוא פתרון לעצמה ולנשים נוספות הסובלות מדפוסי יעילות בעיתיים ומשתנים של התרופות אותן נוטלות.

למאמר המלא >>>

Legal Clinics of HUJI vs. META

תביעה קטנה עם השפעה גדולה

9 יולי, 2023

תביעה תקדימית שהגיש בחודש שעבר דרור משעלי, העוסק בעולם הבידור לילדים, מנסה להביא להטלת אחריות על ענקית הטכנולוגיה מטא ולפיצוי מהיר עבורו - מי שנחסם מהרשתות החברתיות שלה. בתוכנית "משחקי הכיס" בכאן 11 פורסם על התביעה שהוגשה לבית המשפט לתביעות קטנות נגד מטא על סך 34,600 שקלים. שייתכן ותוכל בעתיד לסייע למי שנחסם כדי לתבוע את ענקית הטכנולוגיה.

לפי כתב התביעה שהגיש משעלי לבית המשפט לתביעות קטנות ברחובות, בסיוע הקליניקה לזכויות אדם במרחב הסייבר באוניברסיטה העברית בירושלים, משעלי עושה שימוש בחשבונותיו ברשתות החברתיות כחלק קבוע משגרת חייו וככלי עבודה מרכזי לפרסום עבודתו. לאחרונה חשבונותיו של משעלי נחסמו פעמיים בידי מטא, וזאת בשל פריצת אבטחה ברשתות.

קרא עוד

מה שהתרחש למשעלי קרה וקורה לרבים בישראל. חשבונות נפרצים ולעיתים לצורך כופר או לצורך פרסום תכנים אסורים ברשתות החברתיות. משעלי טען כי בזמן החסימות הוא המשיך בניסיונותיו לצמצם את נזקיו על ידי פניות חוזרות ונשנות לצוות התמיכה של מטא באירלנד.

במטא ביקשו באופן חריג מבית המשפט להיות מיוצגים על ידי באי כוחם בישראל, עורכי הדין של פירמת הענק הרצוג פוקס נאמן. מאחר שמדובר בתביעות קטנות, בדרך כלל התביעה מתנהלת בין התובע לנתבע בלא עורך דין ובתיווך של השופט בלבד.

בית המשפט התיר למטא להיות מיוצגת ובשל כך איפשר גם לתובע לקבל ייצוג מהקליניקה לזכויות אדם במרחב הסייבר באוניברסיטה העברית בירושלים שליוותה אותו וסייעה לו בניסוח כתב התביעה. דיון בתביעה נקבע לחודש אוקטובר. בקליניקה אמרו כי ניצחון של התובע יכול לסייע גם לתובעים אחרים להשתמש בטיוטת כתב התביעה כדי להגיש תביעות דומות נגד ענקית הטכנולוגיה.

לכתבה המלאה >>>

קראו פחות
Amit Persiko - VP & CEO of Azrieli College

עו"ד עמית פרסיקו - מונה לסגן נשיאה ומנכ"ל מכללת עזריאלי

24 מאי, 2023


הוועד המנהל של מכללת עזריאלי אישר בישיבתו האחרונה את המלצת וועדת האיתור למינויו של עו"ד עמית פרסיקו לסגן נשיאה ומנכ"ל המכללה.

עו"ד פרסיקו בעל תואר ראשון ושני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ורקע עשיר בשרות הציבורי ומערכת ההשכלה הגבוהה בישראל. בעבר שימש כראש מטה יו"ר המועצה להשכלה גבוהה ויועץ מקצועי בכיר לשר החינוך. בנוסף שימש בשורה של תפקידים בכירים במשרד התקשורת, במשרד החינוך, במשרד הכלכלה, ברשות החשמל, במשרד החוץ ובבית המשפט העליון. כמו כן שימש כסמנכ"ל בארגון "מעוז" הפועל לקידום תהליכי צמיחה חברתית וכלכלית באמצעות רשת מגוונת של מנהיגים מכלל החברה הישראלית. עו"ד פרסיקו מחליף את ד"ר רפי אבירם שמונה למנכ"ל הטכניון בינואר (אף הוא בוגר העברית).

קרא עוד

עו"ד פרסיקו: "מודה לוועד המנהל של מכללת עזריאלי על הבחירה בי. מדינת ישראל זקוקה למהנדסים ולאקדמאים איכותיים שמחוברים למיומנויות העתיד שכבר כאן. שמח להצטרף למכללת עזריאלי, מוסד ירושלמי מוביל שחרט על דגלו את פיתוח החברה והתעשייה בירושלים ובישראל כולה.

ברכותינו!

למקור >>>

קראו פחות
Newsletter April 2023

ניוזלטר רבעוני של ארגון בוגרות ובוגרי העברית

16 אפריל, 2023


הידעת? הניוזלטר הרבעוני שלנו כבר בתיבת הדואר שלך! כל כל מה שמעניין מארגון בוגרות ובוגרי האוניברסיטה העברית! החדשות, המחקרים, המיזמים, הפרסים, המשרות, האירועים וההצעות הייחודיות. לניוזלטר המלא >>>

לא קיבלת? זה הזמן לעדכן את הפרטים באתר שלנו >>>

Globes - 50 Influential Women in 2023

נבחרת 50 המשפיעות של גלובס לשנת 2023

3 אפריל, 2023


15 בוגרות של האוניברסיטה העברית נכללו בנבחרת 50 הנשים המשפיעות בעמדות המפתח בישראל 2023 לפי גלובס. הנבחרת מציגה את הנשים בעמדות המפתח הבכירות ביותר בישראל, לרבות המדעניות המובילות.

רשימת 50 הנשים המשפיעות בישראל מפורסמת זו השנה השלישית במגזין G של גלובס, אחרי שנים ארוכות שהופיעה במגזין ליידי גלובס. במסגרת הפרויקט השאיפה שלנו היא להציג את הנשים הבכירות, החשובות והמשפיעות בארץ, לצד שורה של נשים שפועלן טרם נחשף לציבור הרחב - אך הן משמעותיות ומשפיעות לא פחות. המטרה היא להעצים עשייה נשית וניהול נשי בדגש על פרמטרים כלכליים ועל כן נלקחים בחשבון שיקולים כמו בכירות, היקף ניהולי כספי, מספר עובדים, התמודדות יוצאת דופן, מהלכים משמעותיים וכו'.

הנשים המשפיעות מגיעות בעיקר משדות הכלכלה, העסקים, התעשייה, הפיננסים, ההייטק, המגזר הציבורי, הבריאות, המשפט, הנדל"ן, האקדמיה, הפוליטיקה, האמנות, החברה, החינוך והפרסום. כהחלטה מערכתית איננו כוללים נשות תקשורת או פוליטיקאיות למעט שרות בתפקידים ביצועיים בכירים.

אנו מברכים את הבוגרות שלנו ומאחלים הצלחות רבות בעתיד:

קרא עוד

  • תאיר איפרגן, מנכ"לית משרד העבודה
  • טניה כהן עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון תל אביב
  • דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על
  • מרים כבהא, נציבת שוויון ההזדמנויות בעבודה במשרד הכלכלה והתעשיה
  • נחמה בוגין, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין
  • תמר יסעור, יו"ר ישראכרט
  • פרופ' שולמית לבנברג, ממייסדי אלף פארמס
  • שירה גרינברג, הכלכלנית הראשית במשרד האוצר
  • ד"ר מיכל אגמון-גונן, שופטת בית המשפט הכלכלי
  • פנינה אגניהו, מנהלת רשת שותפויות עולמית בסוכנות היהודית
  • יעל סלומון, מנהלת אגף מטרו ומתכננת מחוז מרכז בפועל מנהל התכנון
  • רחל פיסם, ראש אגף משאבי אנוש בשירותי הכבאות וההצלה
  • שירה ליבמן, מנכ"לית מועצת יש"ע
  • יסמין אבו פריחה, סגנית מנהל מחלקה פנימית בסורוקה
  • סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי הראשון

לרשימה המלאה >>>

קראו פחות
Globes 40 Under 40 for 2023

בוגרות ובוגרי העברית מובילים בדירוג 40 צעירים מבטיחים עד גיל 40

5 מרץ, 2023


כמדי שנה מפרסם מגזין "גלובס" את רשימת 40 הצעירים המבטיחים עד גיל 40. לאורך השנים נבחרו לפרויקט צעירים רבים שהפכו ברבות השנים למרכזיים מאוד בציבוריות הישראלית. בשנים האחרונות בוגרי עבר אף חוזרים לפרויקט, הפעם כחברי הוועדה המייעצת, שלוקחת חלק בהרכבת הנבחרת. הפרויקט מציג את צעירות וצעירים בארץ שהשפיעו בשנה האחרונה באופן מהותי על הציבור או על השיח הציבורי. 

השנה נכללו בדירוג 10 בוגרות ובוגרי האוניברסיטה העברית, יותר מכל אוניברסיטה אחרת בארץ! אנו גאים בכל אחד ואחת מהם ומאחלים הצלחה רבה מהמשך הדרך!

להלן הרשימה:

קרא עוד

ג'רמי סוארד, שותף מייסד ומנכ"ל חברת אקסודיגו, בוגר תואר בפיזיקה
אבישי עובדיה, שותף-מייסד בקרן ההון-סיכון קוליידר, בוגר תואר במדעי המדינה ותקשורת
עו"ד צליל לוין, סמנכ"לית ייעוץ משפטי ורגולציה בפייבוקס, בוגרת תואר במשפטים
עו"ד זאב גוטרייך, שותף במשרד עוה"ד אגמון ושות', בוגר תואר במשפטים ומנהל עסקים עם התמחות במימון
עדינה אקשטיין, סמנכ"לית תפעול בחברת הביטוח הדיגיטלי למונייד, בוגרת תואר במקרא וכלכלה
סברין חוג'יראת, מנהלת אגף תכנון ואסטרטגיה במשרד התרבות והספורט, בוגרת תואר במדיניות ציבורית
עו"ד גיתית רמות אדלר, שותפה במשרד עורכי הדין ארנון תדמור-לוי, בוגרת תואר במשפטים ומנהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית
שירן בר-לב נסים, סמנכ"לית הכספים של חברת הסייבר פנטרה, בוגרת תואר בחשבונאות
טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית כנפיים של קרמבו, בוגרת תואר ביחסים בין-לאומיים ומדעי המדינה
יוסי לוי, מנכ"ל עמותת נצח יהודה המלווה חיילים חרדים, בוגר תואר במדיניות ציבורית ( * לקראת סגירת תואר)

לדירוג המלא >>>

קראו פחות
Gil Pacht - VP of Urban Development at Nativ

גיל פכט - סמנכ"ל התחדשות עירונית בקבוצת נתיב

30 ינואר, 2023


גיל פכט, נשוי, בן 39 וגר בגבעתיים, בעל תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית, תואר שני בהצטיינות במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים התמחות בנדלן באוניברסיטת תל אביב. פכט מייסד שותף של ארגון בוגרי משפטים של העברית. בנוסף הינו מייסד שותף ויו"ר של התכנית "משחקים לעתיד" במשרד החינוך. בעבר כיהן כסמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת גרין גרופ ולפני כן הקים וניהל במשך 3 שנים את מחלקת ההתחדשות העירונית בעיריית רמלה

במסגרת תפקידו כסמנכ"ל התחדשות עירונית וייזום בקבוצת נתיב, צפוי פכט להיות אחראי על המשך הובלת מחלקת ההתחדשות העירונית של הקבוצה. לחברה מחלקה ענפה המקדמת את תחום ההתחדשות העירונית בארץ אשר הוציאה פרויקטים רבים לפועל במספר יישובים.

קרא עוד

ברכותינו!

קראו פחות
ERC Grants for HUJI Alumni 2022

מענקי ERC ל-15 בוגרות ובוגרי העברית

24 נובמבר, 2022


מועצת המחקר האירופית (ERC) פרסמה את תוצאות הקול הקורא של מענק ERC לשנת 2022. המענק היוקרתי נועד לאפשר לחוקרים צעירים להגשים את מטרות המחקר שלהם כמו גם לקדם שיתופי פעולה פורים ולסייע בשלבים הראשונים של מסחור טכנולוגיות. המענק יינתן ל-18 חוקרות ו-11 חוקרים מהמוסדות להשכלה גבוהה בישראל. השנה 15 בוגרות ובוגרים של האוניברסיטה העברית בירושלים זכו לקבל את המענק:

קרא עוד

ד"ר עדי אשכנזי, תואר ראשון בתכנית משולבת פיזיקה-כימיה, הפקולטה למדעי הטבע
ד"ר אלה דניאל, תואר שני ודוקטורט בפסיכולוגיה, הפקולטה למדעי החברה
ד"ר חיים טרבס, תואר שני בביוטכנולוגיה ודוקטורט במדעי הצמח, הפקולטה למדעי הטבע 
ד"ר עמרי פינקל, תואר ראשון בביולוגיה, שני ודוקטורט במדעי הסביבה, הפקולטה למדעי הטבע
ד"ר איה בן יעקב, תואר ראשון במדעי הקוגניציה ומדעי המחשב, הפקולטה למדעי הטבע
פרופ' נטע ברק קורן, תואר ראשון במשפטים ומדעי הקוגניציה, הפקולטה למשפטים
ד"ר דפנה נחמני, תואר ראשון בביולוגיה, תואר שני ודוקטורט במדעים ביו-רפואיים, מדעי הטבע ורפואה
ד"ר דוד גוכמן, תואר ראשון בכימיה וביולוגיה (אמירים), תואר שני ודוקטורט בגנטיקה, הפקולטה למדעי הטבע
ד"ר מיכל רמות, תואר ראשון במתמטיקה (אמירים), תואר שני ודוקטורט במדעי המוח, הפקולטה למדעי הטבע
ד"ר שירה רוה-רובין, תואר ראשון בפיזיקה ומדעי האטמוספירה, תואר שני במדעי האטמוספירה, הפקולטה למדעי הטבע
ד"ר עינת שגב, תואר ראשון במדעי החיים וגיאולוגיה, תואר שני באוקיינוגרפיה, דוקטורט במדעיים ביו-רפואיים, מדעי הטבע ורפואה
ד"ר חנה קרנצלר, מכינה למדעי הטבע לתלמידי חו"ל, תואר ראשון בביולוגיה ומדעי הסביבה, תואר שני ודוקטורט במדעי הסביבה, הפקולטה למדעי הטבע
ד"ר יותם קפלן, תואר ראשון במשפטים (אמירים), הפקולטה למשפטים
פרופ' ג'ניפר אושר, תואר שני ודוקטורט במדיניות ציבורית, הפקולטה למדעי החברה
ד"ר יאיר הרטמן, תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב, תואר שני במתמטיקה, הפקולטה למדעי הטבע

ברכותינו!

למקור >>>

קראו פחות