check
מרכז החדשנות ASPER - HUJI Innovate | ארגון בוגרי העברית

מרכז החדשנות ASPER - HUJI Innovate

Asper Prize 2024

לדעתך הסטארט-אפ שלך שהולך לפרוץ ב-2024? אז בדיוק עבורך פתחנו את ההרשמה לפרס אספר 2024!

26 פברואר, 2024


זוהי השנה השלישית בה מתקיים פרס אספר, תחרות סטארטאפים בחסות האוניברסיטה העברית, שנועדה לקדם מיזמים המשתמשים בטכנולוגיות חדשניות במטרה לייצר אימפקט חיובי בעולם. הצוות הזוכה יוכרז כהסטארטאפ המבטיח של השנה על ידי האוניברסיטה העברית ויזכה בפרס כספי על סך 100,000₪ (equity-free). במסגרת התחרות, 12 המיזמים שיעפילו לחצי הגמר יקבלו הזדמנות ייחודית להיפגש אחד על אחד עם משקיעים מובילים בתעשייה. באירוע הגמר, חמשת הפיינליסטים יציגו את המיזם שלהם במסגרת מושב חבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית מול מנהלים ומשקיעים בכירים מהארץ ומהעולם שיבחרו את הזוכה.

התחרות פתוחה לחברות טכנולוגיות עם חבר צוות אחד לפחות מקהילת האוניברסיטה העברית (בוגרים ובוגרות, סגל, סטודנטיות וסטודנטים) או חברות העושות שימוש בקניין רוחני של האוניברסיטה העברית.

לפרטים נוספים והרשמה >>>

Hasbara Tech Hackathon

האקתון לפיתוח טכנולוגיה פרקטית להגברת הקול הישראלי

23 נובמבר, 2023


סטודנטים סטודנטיות, בוגרים, בוגרות וסגל - מוזמנות ומוזמנים להצטרף לקהילת הטק הירושלמית ולמשרד החוץ לקחת חלק במאמצים לפיתוח טכנולוגיה פרקטית להגברת הקול הישראלי באירוע האקתון. אנו קוראים לבעלי ובעלות ידע מעשי וניסיון בפיתוח להשתתף בהאקתון בעל מטרות יישומיות.

מטרת ההאקתון היא ליצור סט כלים לשימושם של יצרני התוכן בדיגיטל.
ההרשמה מיועדת לאנשי ונשות טכנולוגיה, בעלי ובעלות ידע וניסיון בתחומים רלוונטיים (דגש על Dev/Product/Growth Hacking) אשר יכולים לסייע בפיתוח כלים. תחומי הידע נמצאים בטופס ההרשמה.

מתי?
יום רביעי 29/11 ב-16:00 עד יום שישי ה 1/12 ב-12:00

איפה?
משרדי JVP, דרך חברון 24, ירושלים
אירוע הסיום: משרד החוץ, ירושלים

להרשמה >>>

לפרטים נוספים >>>

בואו להשפיע ולתרום את מה שאתן ואתם יודעים לעשות הכי טוב!

2023 Asper Prize Winners

פרסי אספר לסטארט-אפים של בוגרות ובוגרי העברית

6 יולי, 2023


כחלק מאירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית בירושלים הוענקו פרסי אספר לחמישה סטארט-אפים שהגיעו לשלב הגמר וזכו להציג את הפרויקטים לחברי וחברות החבר. 45 סטארט-אפים התמודדו בתחרות והציגו פתרונות חדשניים לאתגרים חשובים בתחומים שונים כמו בריאות, אבטחת מזון, התחממות גלובלית, חינוך וייצור תעשייתי. סטארט-אפים אלו הוקמו על ידי חוקרים, בוגרים או שהם משתמשים בקניין הרוחני של האוניברסיטה העברית, תוך קידום יעדי הפיתוח הקיימים של האו"ם (SDG's). הפרס, המוענק על ידי ASPER-HUJI Innovate, המרכז לחדשנות ויזמות של האוניברסיטה העברית וקרן אספר.

חברת Avertto זכתה בתואר הסטארט-אפ העולה של האוניברסיטה העברית לשנת 2023. החברה עוסקת במניעה של שבץ מוחי ובמעבר מטיפול לריפוי של המחלה, המהווה הגורם המרכזי לנכות ומסכנת מיליארדי אנשים. כלומר, אם ניתנת התרעה על שבץ בזמן, ניתן לתת טיפול יעיל בשלב מוקדם ובכל למנוע נכות. מייסדי החברה שמו להם למטרה לעבור מטיפול בשבץ מוחי לריפוי באמצעות התרעה מוקדמת. מדובר במערכת, שיודעת לנתר את זרימת הדם למוח, לזהות שינוי בזרימה, ולהתריע על כך בזמן אמת לגורמים הרפואיים כדי לאפשר טיפול בזמן. החברה נוסדה על ידי ד"ר הילה בן-פזי, בוגרת הפקולטה לרפואה של העברית והמנכ"לית של החברה ואבשלום מזרחי, סמנכ"ל פיתוח עסקי.

קרא עוד

חברת ANINA Culinary Art שמה לעצמה משימה להפוך "ירקות מכוערים" שלרוב נזרקים, לארוחות טעימות ובעלות ערך תזונתי. החברה נוסדה על ידי ענת נתן, מנכ"לית החברה ובוגרת תואר ראשון בתקשורת ועיתונאות ובכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, שניהם מהאוניברסיטה העברית, אסתי בראנץ, מנהלת תחום האימפקט והקרייטיב, בוגרת תואר ראשון מבצלאל ומידן לוי, מנהל מוצר, גם הוא בוגר בצלאל.

חברת Daika Wood הציגה את החומר החדשני שלה – עץ הנוצר דרך מחזור של פסולת עץ ושומר על תכונות ומאפיינים המקוריים של העץ. החברה נוסדה על ידי ד"ר מיכאל לאיני, מנכ"ל החברה ובוגר תואר ראשון, שני ודוקטורט בכימיה, כולם מהאוניברסיטה העברית.

מייסדי Quai.MD הציגו מערכת בינה מלאכותית המשתלבת בתהליך העבודה של הרופאים ומסייעת להם להעניק את האבחון הטוב והמהיר ביותר. החברה נוסדה על ידי שלומי עוזיאל, מנכ"ל החברה ובוגר תואר ראשון במדעי המחשב ופיזיקה של העברית, תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב ואף היה במסלול ישיר לדוקטורט בעברית אך טרם סיים; גולן יונה, CTO של החברה ובוגר תואר ראשון במתמטיקה ופיזיקה וכן בתוכנית למצטיינים "אמירים" ותואר שני במדעי המחשב, שניהם של האוניברסיטה העברית; פרופ' חן שפירא, CMO של החברה ובעלת תואר דוקטור לרפואה מהטכניון.

פרופ' חיים רבינוביץ', מייסד ו-CTO RumaFeed, הציג טכנולוגיה מולקולרית להפסקת הייצור של רעלים בעלוות תפוחי אדמה ובכך מאפשרים הוספת 200-150 מיליון טונות חציר למאזן העולמי של מזון לבעלי-חיים ולמנוע השמדת מיליוני טון של תפוחי אדמה בכל שנה. פרופ' רבינוביץ' בעל תואר דוקטור מהאוניברסיטה העברית.

פרופ׳ אשר כהן, נשיא האוניברסיטה העברית, אמר: "אני גאה ביכולות של האוניברסיטה העברית לרתום את הידע המדעי לקידום טכנולוגיה המיטיבה עם האנושות. אין ספק שהידע והכלים שהתלמידים והתלמידות שלנו רוכשים כאן, בעברית, והיכולת לעבוד באופן אינטרדיסציפלינרי, מעניקים להם את היכולת להוביל את הדור הבא של יזמים טכנולוגיים העומדים בחזית הקידמה האנושית, בייחוד בכל הקשור לנושא הקיימות ומציאת דרכים להתמודדות עם משבר האקלים".

גייל אספר, יו״ר וחברת מועצת הנאמנים של קרן אספר, הוסיפה: "תודה לחברות הסטארט-אפ המגוונות שהגישו את מועמדותן לפרס אספר לשנת 2023. אנו מאמינים כי העתיד ליצירת אימפקט חיובי על החברה, הסביבה ולמען אנושות טובה יותר, תתרחש באמצעות שימוש בטכנולוגיות חדשניות שיומצאו על ידי יזמים ויזמיות, אנו שמחים להמשיך ולתמוך בחברות מתחילות ובכך להביע את הערכתנו ותמיכתנו ביוזמות חדשניות למען הכלל".

ד״ר אמנון דקל, מנכ״ל מרכז החדשנות של האוניברסיטה העברית, בירך ופירט על הנימוקים לזכייה: "תודה לכל הסטארט-אפים שהשתתפו בתחרות ועל המאמצים שלכם לשפר את העולם. אתם נמצאים בחזית בניית מחר טוב יותר על ידי יצירת מיזמים עסקיים תוך קידום מודלים חשובים לעולם מקיים יותר".

ברכותינו לזוכות ולזוכים!

קראו פחות
Newsletter April 2023

ניוזלטר רבעוני של ארגון בוגרות ובוגרי העברית

16 אפריל, 2023


הידעת? הניוזלטר הרבעוני שלנו כבר בתיבת הדואר שלך! כל כל מה שמעניין מארגון בוגרות ובוגרי האוניברסיטה העברית! החדשות, המחקרים, המיזמים, הפרסים, המשרות, האירועים וההצעות הייחודיות. לניוזלטר המלא >>>

לא קיבלת? זה הזמן לעדכן את הפרטים באתר שלנו >>>

Asper Prize 2023

יש לך את הסטארט-אפ החם של 2023?

22 פברואר, 2023


פרס אספר זו תחרות סטארט-אפים הנערכת השנה בפעם השנייה ומתקיימת באוניברסיטה העברית בירושלים. התחרות חוגגת סטארט-אפים המשתמשים בטכנולוגיות חדשניות במטרה ליצור אימפקט חיובי בקנה מידה עולמי.

התחרות פתוחה לסטארט-אפים צעירים אשר נוסדו החל משנת 2019 וקשורים לאוניברסיטה העברית (צוות המייסדים חייב לכלול לפחות בוגרת או בוגר, חוקר או חוקרת, סטודנטית או סטודנט, איש או אשת סגל של האוניברסיטה), או סטארט-אפים המבוססים על טכנולוגיה שפותחה באוניברסיטה.

לסטארט-אפים הזוכים בתחרות יוענק פרס אספר על סך 100,000 ש"ח והטייטל "The Hebrew University Rising Startup of the Year".

קרא עוד

כחלק מהתחרות, המתחרים המובילים ייפגשו עם משקיעים ובכירים בתעשייה מהארץ ומהעולם, ויציגו באירוע חבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית במהלך חודש יוני 2023.

אז אם יש לך סטארט-אפ מנצח - מזמינים ללמוד את הפרטים ולהגיש את מועמדתך >>>

קראו פחות
Asper-HUJI Content Catalogue

בואו להתמקצע ביזמות וחדשנות!

12 דצמבר, 2022


יש רכזות ורכזים בקהל? מנהלות ומנהלים מסוגים שונים? מכירים כאלה? הפעם יש לנו בשורה גם בשבילכן ובשבילכם!
מרכז החדשנות והיזמות באוניברסיטה העברית משיק את קטלוג התוכן - מהיום תוכלו למצוא (ולהזמין בקלות) הרצאות וסדנאות בתחום היזמות והחדשנות שרקחו לטובתכם ולטובתכן מיטב המוחות. משיחות עם מאות רכזות ורכזים, מנהלות ומנהלים, בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה, לכל אורך ועומק הסקטורים בישראל (עסקי, טכנולוגי, אקדמי, ציבורי וכל מה שבאמצע) אנו מזהים את החתירה והרצון לרכוש ידע וכלים בתחום היזמות והחדשנות. תחום זה הינו מתחומי התוכן החשובים, הצומחים, וכאלו שדורשים לא רק הגיון בריא, פתיחות ותעוזה, אלא גם הרבה know how - אישי, מחלקתי וארגוני. 

קרא עוד

ההרצאות והסדנאות המצויות באתר הן בדיוק בשביל המטרה הזו, באופן המותאם לרמתו הנוכחית של הקהל (מתחילים/מתקדמים) והמתאים עצמו לאופי העברת התוכן הנדרש (הרצאה/סדנה). בשבועות הקרובים יצטרפו תכנים רבים  לקטלוג התוכן, כך שממליצים לדגום אותו מדי פעם ולהתעדכן. מזמינים אתכם ואתכן להזמין את ההרצאה הראשונה למסגרת שלכם. לאזהרה - מנסיוננו, אחרי אחת, די קשה להפסיק :-)

לקטלוג התוכן >>>

קראו פחות
Hebrew University Food Tech Center

האוניברסיטה העברית משיקה את מרכז הפודטק למחקר ופיתוח

6 נובמבר, 2022


עד לפני שנים אחדות, הדיון הציבורי על משבר המזון היה מוגבל למדינות העולם השלישי. עם זאת, מצבור אירועים גלובליים שהשפיעו על היצע חקלאי ומעבר סחורות - כמו מגפת הקורונה, המלחמה באוקראינה ומשבר האקלים המתעצם - גרמו גם למדינות מפותחות לעמוד בפני חוסרים תזונתיים שהעמידו את הדיון על משבר המזון בקדמת הבמה העולמית. בתוך כך, תעשיית המזון מן החי האחראית לפליטת 20% מגזי החממה בעולם, לשימוש נרחב באנטיביוטיקה (73% מכלל השימוש העולמי) ולניצול לא יעיל של שטחי אדמה ומים, ממשיכה לצמוח, והצריכה העולמית של מזון מן החי גבוהה היום מאי פעם. הצורך במציאת פתרונות יצירתיים למשבר ביטחון המזון העולמי, הפך ממשי מאין כמותו. בתוך כך, האוניברסיטה העברית בירושלים הצטרפה למאמץ העולמי והכריזה על הקמת מרכז הפודטק למחקר ופיתוח הראשון מסוגו בישראל.

מטרת המרכז היא לייצר חממה רעיונית ומחקרית, על מנת לספק פתרונות חדשניים לצורך ההולך וגובר של ביטחון תזונתי. המרכז החדש יעסוק במחקר והוראת סטודנטים לחדשנות ויזמות בתחום המזון, וישלב חוקרים מתחומי ידע מגוונים כגון מדעי המזון והתזונה, מדעי הצמח, מדעי הקרקע והמים, מדעי בעלי חיים, ביוטכנולוגיה, ביוכימיה, ביו-הנדסה, רוקחות, כימיה, פיזיקה ועוד. המרכז יניח את התשתית היישומית לפיתוחים שיקלו על האנושות, כמו מזון חלופי ואיכותי כולל חלבון ושומן ממקורות תאיים מן החי, ייצור חלב ללא תלות בבקר, השבחת הגידולים השונים והתאמתם לאקלים משתנה, הארכת תוקף ושרידות מוצרי מזון טריים וחקלאות עירונית.

קרא עוד

על פי נתוני מכון המחקר GFI Israel, שפועל להאצת המחקר והחדשנות הטכנולוגית בתחום החלבונים האלטרנטיביים, נכון למחצית הראשונה של 2022, ישראל נמצאה במקום הראשון בעולם בהשקעות בסקטור החלבון מהצומח, עם 166 מיליון דולר, סכום המהווה 22% מההשקעות העולמיות בתחום העומדות על 717 מיליון. בהשקעות בחברות בתחום החלבון האלטרנטיבי בכלל, ישראל נמצאת במקום השני בעולם אחרי ארה"ב עם 320 מיליון דולר, כ-18% מסך ההשקעות העולמיות העומדות על 1.755 מיליארד.

המובילות הישראלית בתחום מתבססת רבות על מחקר אקדמי. סך ההשקעות בסטארטאפים בתחום החלבון האלטרנטיבי שמוסחרו על ידי חברות מסחור הטכנולוגיה במוסדות להשכלה גבוהה בין השנים 2016-2022, עמד על 582 מיליון דולר. מתוכן 70% (428 מיליון דולר) הושקעו בחברות שמוסחרו על ידי האוניברסיטה העברית. ביניהן בולטת חברת פיוצ'ר מיט שגייסה כ-390 מיליון דולר ומוערכת על ידי העיתונות הכלכלית העולמית כאחת מהחברות הקרובות ביותר להשקת מוצר לשוק בתחום הבשר המתורבת. חברות נוספות הן: סבוריט, וילק, ועוד. כמו כן האוניברסיטה העברית מובילה גם במספר חברות ההזנק שמוסחרו בישראל, בהשוואה לאוניברסיטאות אחרות.

בכנס ההשקה שנערך בפקולטה לחקלאות מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית, ציין פרופ' אשר כהן, נשיא האוניברסיטה כי: "מעמדה המוביל של ישראל בתחום הפודטק נשען ברובו על הפעילות המחקרית של מוסדות האקדמיה בתחומי הביוטכנולוגיה והחקלאות, ובראשן האוניברסיטה העברית. במציאות שבה שינויי האקלים משנים כבר היום את היצע המזון, שטחי הגידול ושרשרת האספקה, הצורך בייצור מזון מתחליפים אלטרנטיביים הוא קריטי. הקמת מרכז הפודטק למחקר ופיתוח באוניברסיטה העברית ייתן מענה לצורך זה ויפעל לייצור תשתית מחקרית פורצת דרך שתיתן מענה לאתגר המרכזי שעומד בפני האנושות כולה".

ניר גולדשטיין, מנכ"ל מכון המחקר GFI Israel (ובוגר האוניברסיטה): "המובילות הישראלית בפודטק העולמי נמצאת בסכנה, ומכוני מחקר הם חלק מהפתרון. למדינת ישראל היה יתרון התחלתי, אך בשנים האחרונות החלו המעצמות הגדולות להשקיע מאות מיליונים בתחום. ישראל מתמחה בפיתוח יזמות, כשמעל 50% מהסטארטאפים בתחום קמים על בסיס מחקר אקדמי. אם אנחנו רוצים להמשיך להוביל עולמית לטווח הארוך, נדרשת הקמה של מרכזי מחקר מולטי דיציפלינארים, שיספקו את הידע, התשתית והמימון לתעשיית המזון העתידית".

קראו פחות
HUJI Alumni Newsletter July 2022

ניוזלטר רבעוני של בוגרות ובוגרי העברית

25 יולי, 2022


הידעת? הניוזלטר הרבעוני שלנו כבר בתיבת הדואר שלך! כל כל מה שמעניין מארגון בוגרות ובוגרי האוניברסיטה העברית! החדשות, המחקרים, המיזמים, הפרסים, המשרות, האירועים וההצעות הייחודיות. לניוזלטר המלא >>>

לא קיבלת? זה הזמן לעדכן את הפרטים באתר שלנו >>>

ASPER-HUJI Innovate - Open 2022

תכנית OPEN של מרכז החדשנות והיזמות

5 ינואר, 2022


רוצה להפוך את המחקר שלך לסטארט אפ?
מזהה בעיה או צורך בשוק שאין עליו מענה?
יש לך רעיון מנצח שאפשר להפוך למוצר?
התחלת לגבש צוות?

אנו מזמינים אתכם ואתכן להצטרף לתוכנית OPEN של ASPER-HUJI Innovate, מרכז החדשנות והיזמות של האוניברסיטה העברית.

קרא עוד

תכנית OPEN מלווה את המשתתפים והמשתתפות בשלבים הראשוניים של פיתוח סטארט-אפ, החל מפיתוח הרעיון ובחינת התאמתו לשוק, תכנון מודל עסקי ויצירת אבטיפוס ראשוני למוצר. התכנית משלבת בין ידע, כלי ייעוץ, ליווי של מומחים ומומחיות בתהליך פיתוח הסטארט-אפ, ואפשרות למימון ראשוני לטובת הוכחת היתכנות (POC) בגובה של עד 10,000 דולר.
בוגרי התכנית בשנתיים האחרונות הקימו חברות, חתמו על הסכמי IP וגייסו מיליוני דולרים. 
התכנית הינה ללא תשלום ואינה לוקחת אחוזים מתוך הסטארט-אפ.

להרשמה ומידע נוסף >>> 

ההרשמה לבוגרים תסתיים ב-23.1.22!

קראו פחות
Falling Walls 2021

העולם רוצה להכיר את הפרויקט שלך!

1 יולי, 2021

מאגד החדשנות JLM IMPACT מזמין אותך להתמודד על הזכות לייצג את ישראל בתחרות Falling Walls היוקרתית בברלין, גרמניה.
 
על התחרות:
Falling Walls היא תחרות בין-לאומית המקדמת רעיונות פורצי דרך ומחברת יזמים, חוקרים ומדענים בתחומים שונים ברמה הגלובלית. התחרות מתקיימת בשני שלבים, מקומי ובין-לאומי: התחרות המקומית, הנקראת LAB, נערכת בישראל, ובעוד כ-70 מוקדים ברחבי העולם.
קרא עוד

הזוכה מכל LAB מוזמנת או מוזמן להציג את הפרויקט בגמר הגדול במסגרת כנס Falling Walls בפני מאות אנשים ובהם חתני וכלות פרס נובל, יזמיות ויזמים, חוקרות וחוקרים, נציגים מגופי מחקר יוקרתיים, מעולם ההשקעות, חברות מובילות, חברי ממשל וגופי מגזר שלישי.
 
חשוב לציין כי מעבר לזכייה עצמה, התחרות מהווה פלטפורמה משמעותית ואפקטיבית לחשיפת שאיפותיך, בסביבה תומכת המאפשרת צמיחה. חשיפה זו אינה מסתיימת בתום התחרות אלא זוכה להדים גם בחודשים, ולעיתים בשנים שלאחריה.

למידע נוסף והרשמה: https://bit.ly/2Th1gEP
קראו פחות
Asper Fund Donation

קרן אספר תתרום 11.5 מיליון שקל למרכז לחדשנות ויזמות באוניברסיטה העברית

31 ינואר, 2021

תקופת החגים הגיעה מוקדם במרכז לחדשנות ויזמות של האוניברסיטה העברית. השבוע התקבלה הבשורה כי יקבלו תרומה כספית משמעותית בסך של 11.5 מיליון שקל מקרן אספר הפילנתרופית מקנדה (Asper Foundation) ומשפחת אספר, התומכים במיזמים שדוגלים ביזמות וחדשנות ברחבי העולם. זוהי אחת התרומות הגדולות ביותר במהלך משבר הקורונה של הקרן. כספי המענק יסייעו ל-HUJI Innovate להרחיב את הפעילות מעבר לתמיכת המדינה. כמו כן, בעזרת הכספים הללו המרכז ישיק את "פרס אספר לחדשנות" (שווי הפרס 35 אלף דולר) שיוענק מדי שנה, ויהיה ממוקד במיזמי אימפקט העונים על מטרות הפיתוח של האו"ם SDG, בהובלת סטודנטים וחוקרים מתוך האוניברסיטה.

קרא עוד

בנוסף, כספי המענק יובילו להקמת אקסלרטור חדש בהובלת HUJI Innovate שיהיה פתוח למיזמים של סטודנטים, חוקרים ובוגרי האוניברסיטה. המיזמים שיתקבלו לתכנית יקבלו השקעות Pre-seed (גיוס טרום ראשוני) מטעם האוניברסיטה וגישה למתקני האוניברסיטה השונים, במטרה לעזור להם להתפתח כסטארט-אפים. עד היום, המרכז הפעיל תכניות פרה-אקסלרציה המיועדות ליזמים בשלבים מאוד ראשוניים של התהליך. בחודשים האחרונים, מיזמים שיצאו מתכניות HUJI Innovate גייסו מיליוני דולרים מרשות החדשנות ומקרנות הון סיכון כמו  JVP וחממת Fresh Start ואחרים נמצאים במגעים מול קרנות נוספות. פתיחת אפיק ההשקעות, כך מאמינים ב-HUJI Innovate, יאפשר למרכז היזמות של האוניברסיטה העברית לסייע ליותר מיזמים המבוססים על טכנולוגיות עמוקות לחצות את הגשר מהמעבדה אל תעשיית הייטק ולתרום תרומה משמעותית לכלכלה הישראלית.

ד"ר אמנון דקל, מנכ"ל מרכז היזמות של האוניברסיטה העברית בירושלים ובוגר האוניברסיטה, מסר השבוע כי "לאחר שנתיים של צמיחה והצלחה, HUJI Innovate נמצא בשלב משמעותי בהתפתחותו ומכין את עצמו לקראת מעבר למתחם ייעודי ועם תוכניות נועזות לעתיד. זהו הרגע הראוי עבור קרן אספר והאוניברסיטה העברית להעמיק את השותפות ביניהן, עם תרומה מרגשת לטובת המרכז, עם ישראל והעיר ירושלים". נשיא האוניברסיטה העברית בירושלים, פרופ' אשר כהן: "אנו גאים מאוד בשיתוף הפעולה של קרן אספר עם HUJI Innovate, שייקרא כעת ASPER-HUJI Innovate".

בראש קרן אספר עומד לאונרד אספר. נשיאת הקרן, גייל אספר, קיבלה תואר דוקטור לשם כבוד מהאוניברסיטה העברית בשנת 2014. למשפחה היסטוריה ארוכה של שיתופי פעולה ותמיכה באוניברסיטה העברית. החל משנות השמונים, ראש המשפחה ישראל אספר ז"ל נבחר לכהן בחבר הנאמנים של האוניברסיטה וסייע בהקמת מרכז אספר ליזמות בבית הספר למינהל עסקים של האוניברסיטה. מרכז אספר ליזמות תומך במחקר אקדמי בנושאי חדשנות ויזמות, ומספק בעשרים השנים האחרונות פלטפורמה לכנסים, מוקד להעצמת חדשנות, העברת קורסים אקדמיים ולא אקדמיים וכן מנוע צמיחה למספר תוכניות אקסלרטור.

מרכז החדשנות והיזמות של האוניברסיטה העברית החל את דרכו בשנת 2018, במטרה לעודד חוקרים וסטודנטים לצעוד במסלולי החדשנות והיזמות ולפתח סביבה ותרבות חדשנית-יזמית. הפעילויות בו נועדו לייצר נקודת מפגש משמעותית, מלמדת ומקדמת רעיונות, בין העולם האקדמי לעולם החדשנות והיזמות. השאיפה של המרכז היא, בין היתר, לייצר קשרים עם סטודנטים יזמיים אחרים ועם קהילת היזמות הירושלמית, לעודד אווירת אקו-סיסטם ירושלמי, ולהגיע מרעיונות התחלתיים למיזמים שקורמים עור וגידים, תוך קבלת הכישורים, הידע והיכולות לפתח את אותם מיזמים הלאה.

מרכז החדשנות קורא לכל היזמיות והיזמים מבין הקוראים ליצור קשר, להציע מיזמים חדשים ולקבל עזרה בקידום ופיתוח אותם מיזמים! פרטי הקשר של המרכז ניתן למצוא בקישור כאן.

ניתן להירשם לתכנית OPEN של מרכז אספר לחדשנות ויזמות, עד התאריך 6.2.21 >>>

לכתבת מקור ומידע נוסף >>>

קראו פחות